2011/05/11

Kamelot


Sweet jump pod kościołem mariackim

Ada wygląda jak Anja Orthodox! Uwielbiam to zdjęcie hahahaha

My z Oliverem i jego piwem

trve fanki Kamelot

A w empiku spotkałyśmy Justina

YOUUUUU need a t-shirt!

Johan <3

Dziewczyny z Justyną

Słodka parka - Elise i Fabio

Evergrey?

Jeszcze bardziej słodka parka - Fabio i gitarzysta Kamelot

Całkiem nienajgorszy gitarzysta, który przybił mi piątkę <ok>

Baaaardzo ogarnięta publika. Bardzo.

Fabio patrzy się w cycki Simone. Cóż się dziwić, ma tak zaebistą sukienkę z H&M!

Simone i dupsko Fabio, który ją cały czas zasłaniał

W kiblu (help) przy drodze z Victorią Franczes

Sweet jump (fazuję sweet jumpy) i moje fat legi!
Nie będę relacjonowała tego weekendu, gdyż zwyczajnie nie mam na to siły, tak dużo słodkich rzeczy się wydarzyło. 80 zł wydane na zobaczenie Simone, która nie wyszła do fanów <pozdro Simone>
A jedno, co muszę powiedzieć, to, że odkryłam w sobie powołanie do noszenia spódnic.


Dobranoc, zadania z matmy