2011/05/20

17.05 - Delain



Charlotte!

Timo (jakież on robił przeurocze miny ajajajaj!)

Otto Otto Otto, zareagował bardzo fajnie, gdy go wołałyśmy!

Otto Otto Otto, najukochańszy basista świata

Otto Otto Otto się wziął (weźmjął) i uśmiechnął!

Lisa z Xandrii


Charlotte i jej but, z którym mam romans
Ja, moje simonowo canary-look żółte oczy i Charlotte
Kocham moje miny na zdjęciach z muzykami. Ja, moja mina i Lisa

Fajną miał czapkę, aj, fajną.
Zdobycz wieczoru, Otto love i jeszcze zamieniłam z nim parę słów.
No i kolejne zdjęcie życia. Ciamciam włosy Otto. Otto Otto Otto


Ajajajajaj, nie spodziewałam się nawet, że oni będą tak mili. Szczerze to byłam przygotowana na coś w stylu Simone, a tu proszę, zupełnie milutkie zaskoczenie.
No, może pomijając wywalone w błoto 20 złotych. Ale zdjęcia są i to nawet całkiem nie takie straszne, jak na cyfróweczkę na baterie mogłyby być. Się Małgoszata spisała, no nie ma co! 
 



Stodoła + Delain + Małgoszata = AWESOME NIGHT


A dziś cały dzień biegało mi po głowie Czego Tu Się Bać, chyba zaraz umrę. Mam mały zastój twórczy, nic mi nie wychodzi. NIENAWIDZĘ użalać się nad sobą, a dziś mam taki nastrój, że chyba i bez tego się nie obejdzie. Obejrzałabym jakąś dobrą sensację, zdecydowanie bym obejrzała.



Cheers