2011/03/15

A piloty były w torbie Kingi

.. noooo, były! 
Robi się ciepło, podoba mi się to! A w niedzielkę byłam z Pamelą na zdjęciach, co ostatecznie skończyło się zdjęciami z Zuzą, czyli normalka. Chciałyśmy z Pamelq porobić pałlinkłafoty, ale nie miałyśmy do dyspozycji wystarczająco trve drogi, więc nic z tego nie wyszło, szkooooooooda.
Wyszłabym na dwór, ale nie mam siły. W ogóle mam ochotę coś zrobić, ale na nic nie mam siły.
Nic - mi - się - nie - chce.
Dooooobra, przeżyję do weekendu, lecimy do kina a potem szykuje się mini domówka, ale ciiiiiichutko.
W przyszłą sobotę muszę iść do szkoły (HELL YEAH) hahahahahaha
Ok, teraz pędzę się określić co do tego, co robiliśmy dziś na informatyce.
Wrócił ojciec, how sad. Teraz to już jest wspanialeeeee!
I'm sooooo strong, I'm soooooooooooooooooo strong. No, I'm not. 


Chyba jedyne jako-takie zdjęcie Pameli :)
Lubię to zdjęcie bo jest fajne! (jestem chyba coraz skromniejsza)
The most fotogeniczna bycz eva
Zuzka straszy dzieci na placu zabaw!
Blanka i chyba jedyne zdjęcie, jakie udało mi się jej zrobić
Hihi, mamy chociaż jedno zdjęcie razem :)
Foty z soboty (nawet nie czuje, kiedy rymuje!) <3