2011/03/30

Bio bio bio biooooo

Muszę się uczyć biologii i niemieckiego haha. Przeżywam właśnie małe załamanie nerwowe, spowodowane tym, że wielkimi krokami zbliża się godzina, po której NIE ZROBIĘ NIC ZA CHUJ, a ja nie umiem nic. Siedzę sobie grzecznie na skejpiku, pozuję do zdjęć z moją biologią a Bergsteiger to alpinista! 
Wyglądam jak panda, hiohio. 
Pozdrawiam Beatquę, która próbuje mnie zmotywować do uczenia się o przytarczycach. 
POZDRO BEATA, NONONONO
Dochodzę do wniosku, że płyta Alcest jest najdziwniejszą płytą, którą kupiłam w ciemno. Zawsze, ale to zawsze i bez wyjątku wynajduję same perełki, a tu takie dziwne coś. No ja nie wiem, co to w ogóle jest?

A ANNAHULIA WYSMAROWAŁA SCHODY MASŁEM, W WYNIKU CZEGO MARIĆUI Z NICH SPADŁA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Keep calm with bio!

Keep calm with my notebook!  

a tak baj de łej, to znalazłam czerwoną szminkę. Tajes, jestem z siebie tak dumna, że szok!

Dobranoc, dziś się nie rozpisuję, bo idę się uczyć bio bio bio!