2011/06/26

Forest

Wejdź do środka, siedź wewnątrz mnie. Rozgość się, czuj się jak we własnym ciele. Udawaj, że jesteś u siebie. Dotknij mnie zimną dłonią, ustaw, niech wszystko będzie tak, jak lubisz.
Wejdź we mnie, czuj się jak u siebie.
Przecież nie jestem zła.
Przecież jestem dobra, zawsze przecież byłam.
Siedź pod moją skórą. Rób ze mną to, co tylko zechcesz. Ucieknę przed tobą w sen. Udawaj, że nic się nie stało, nie musisz nic mówić.

Nie uciekłam przed tobą



 (nadmorskie zdjęcia skończyły się zdjęciami w lesie.
Mieszkamy od zawsze nad morzem, nie byliśmy nad morzem na zdjęciach
aż do dziś)


Gram modelkę





Genialny Fotograf i jego koszulka w roli modela





refleksyjna piosenka na dzisiejszy wieczór, na dzisiejszą pół-noc. Umieram
(co to za zdjęcie, ja, ja kocham Hey za ich zdjęcia, co to za zdjęcie? Ono trochę psuje mi konwencję wpisu, co to za zdjęcie?!)


Wielka prośba do Was. Lubicie?
Dobranoc