2011/04/08

Shalala

Dziś akurat wybitnie nic mi się nie chce. Siedzę, słucham ajrejonka i zastanawiam się, cóż tu Arjenowi odpisać. Arjen jest fajny, mówiłam to już? Serio, każdy porządny muzyk powinien się tak zachowywać, a tu co?
Dobra, piszę tą noteczkę od dwóch godzin a mam dopiero cztery zdania, ok.
A fot z Grzesiuniem ciąg dalszy! 


nie, nie palę!

nie, nie palę!

kolejna taka sama, żeby było bardziej pałlinkłaśnie

chyba najlepsza, siata od bezdomnych na rurze kanalizacyjnej!

powiedzmy, że bardzo oryginalne zdjęcie. MOJE FAT LEGI
  



NO I TRADYCYJNIE BACKSTAGE W ŁAZIENCE


Wera twierdzi, że wyglądam tu "jak ktoś. kurde. jak jakaś aktorka. nie. tak. nie wiem. tak!" 
 perwers fota z mydłem (co to jest?)
tak, to jest zdjęcie w wannie! TAK, jest ono ostre jak cholera!



Lecę ogarnąć pomysły na zdjęcia. Mam coraz więcej chętnych a coraz mniej pomysłów.
NAJS.