2012/09/08

NOCTURNAL//

Witam po wakacjach. Nie miałam zbytnio czasu na pisanie, więc oto jestem, tydzień później. Może to i lepiej, bo jestem jednak bogatsza o kilka spostrzeżeń (mądre zdanie, tak). Zdążyłam już poznać moją nową klasę (i ją polubić!), nauczycieli i, co najważniejsze, nową szkołę. Pewnie nie będę miała już tak ogromnej ilości czasu ani na robienie zdjęć, jak to było w gimnazjum (hahaha gimbazie tak tak tak), ani na pisanie tutaj.  

Kolejną rzeczą jest to, że jestem najszczęśliwszą osobą na świecie (tęcza i cukierki wszyscy tańczą i biją brawo). Całkiem na poważnie rozkręcam (odpowiedni dobór słów hihi) swoją superkarierę w fotografii koncertowej. Sama w to nie wierzę. Dobry początek nowego ROZDZIAŁU W ŻYCIU (ODPOWIEDNI DOBÓR SŁÓW DWA).

Tymczasem uraczę was naszymi ostatnimi wakacyjnymi zdjęciami, które jak zwykle wyszły dark, diabeł kupawkrzkakach nocturnal i wyjęte z dupy szatana ehe. Poza tym mam nadzieję, że dam radę pojawiać się tutaj w miarę regularnie (o ile do tej pory to robiłam. Chyba jednak nie.).

...ale póki co, hope u like it!